קנבסים

תמונות לבית ולסלון

אין ספק שהאופן בו אתם מעצבים את הבית שלכם משקף את חוש הסגנון האישי שלכם. החל מבחירת עיצוב הפנים וצבע הקירות, ועד לבחירת הרהיטים והוספת כל מיני אקססוריז. המטרה העיקרית שלכם בעיצוב היא ליצור בית נוח ומאושר. לכן, לא משנה אם אתם עוברים לבית חדש, או שאתם פשוט רוצים לשדרג את הבית הקיים, יש הרבה שיפורים קטנים אך משמעותיים שיכולים לרענן את הבית שלכם. עיצוב הבית אמנם יכול להיות מלחיץ, ארוך ויקר, אך הוא ללא ספק גם יכול להיות כיף. אחת הדרכים הטובות ביותר לתת טאצ'ים אישיים בעיצוב הבית במהירות ובזול היא באמצעות הדפסה על קנבס. הדפסי קנבס הם תמונות איכותיות וקלות לתלייה במגוון עצום של דוגמאות הקיימות כמעט בכל צבע או תמונה. אחד היתרונות המרכזיים בשימוש בהדפסה על קנבס לקישוט הבית שלכם הוא שאינכם צריכים להיות אנשי מקצוע כדי לבחור, להזמין או לתלות אותם – מה שבהחלט יקל על יישום רעיונות העיצוב שלכם. להלן דרכים יצירתיות בהן תוכלו להציג את הדפסי הקנבס, באופן שישלים את הבית שלכם מכל הבחינות:

 

 

בחירת מוקד: עקרון בסיסי בעיצוב פנים הוא שכל חדר בבית שלכם זקוק למוקד. הכוונה לאלמנט עיצובי שיפנה את תשומת ליבכם מיד עם כניסתכם לחדר. הדפסי הקנבס הם אופציה מצוינת להיות המוקד שישדרג את תחושת החיּות בחדר.

אקססוריז למדפים: באופן כללי, מדף הוא פריט פונקציונלי מאוד מכיוון שניתן לסדר כל פעם מחדש את האקססוריז שעליו מבלי להוסיף חורים בקיר. מדפים בדרך כלל מעוטרים בספרים, צמחים, מזכרות ותצלומים. הצגת הדפסי הקנבס שלכם עליהם עשויה להיות תוספת מעולה שתעניק למדפים מראה מסוגנן. תוכלו לשלב את הקנבס כחלק  מצבע מנחה אחיד או קונספט עקבי. לחלופין, אם רוצים ליצור מראה נועז יותר, ניתן להציב את הקנבס כקונספט המרכזי בחדר שלכם. הנקודה היא ליצור עניין ויזואלי עבורכם ועבור המבקרים שלכם. כלל מוכר בעיצוב מתייחס לכך שהמדפים צריכים לכלול יצירת אמנות אחת (כדוגמת הקנבס) ושני עיטורים קטנים יותר.

יצירת קיר גלריה: קיר גלריה מורכב מתצלומים רבים שמסודרים בצורה יצירתית על הקיר. בין כל התצלומים הללו, מומלץ להוסיף הדפסי קנבס שיכניסו קצת אופי לחלל המגורים שלכם. אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים שכל התצלומים יהיו באותו גודל או לחילופין לערבב בין הגדלים, במצב כזה – הדפס קנבס גדול במרכז יבלוט ויעניק יותר חיים לחלל. בדרך כלל, עבור הקנבס רצוי לבחור צבעים שיתאימו לגוון החדר שבו ברצונכם להציג אותו.

תליית הקנבסים במקומות לא צפויים: דרך מקורית להציג את הדפסי הקנבס האהובים עליכם היא הצגתם בפינות "מתות" בביתכם - שיוודאו שאתם מפיקים את המרב מהחלל. גם בניית פריסה אומנותית של הדפסי קנבס במסדרון היא דרך ייחודית להעניק מראה חדש במקומות "שוליים".

 

קנבסים

ערבוב סגנונות עיצוב שונים: אם אתם רוצים ללכת צעד קדימה ולהיות מקוריים בתליית הקנבסים שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי בחירת קיר מרכזי בחדר, בו תערבבו את הקנבס עם סוגים שונים של אקססוריז. לדוגמה, תוכלו להציג את הקנבס באמצע הקיר, וסביבו תוסיפו גדלים שונים של תמונות משפחתיות במסגרות משתלשלות, או פסלי קיר אמנותיים. השילוב הנ"ל בהחלט יכול לשנות את מראה הקיר ולהוסיף עניין ויזואלי לחדר. הרעיון המרכזי הוא להיות יצירתי ולמצוא דרכים שונות לשלב את הדפסי הקנבס עם ציורי קיר אחרים. אם אתם מחפשים לחלל המגורים שלכם מראה מלוטש ובו זמנית נועז - מומלץ לערבב סגנונות עיצוב שונים בקיר שישקפו את טעמכם האישי.

לסיכום, עיצוב הבית שלכם בהדפסי קנבס היא דרך מצוינת להראות את הצד היצירתי שלכם, בייחוד כשישנן  דרכים רבות בהן תוכלו לבחור להציג אותם: החל מיצירת קיר גלריה עם סידורים א-סימטריים, ועד לערבוב סגנונות אמנות שונים - בחרו את מה שהכי מתכתב עם האני האמיתי שלכם.

השארת תגובה

כל התגובות עוברות לאישור לפני פרסומן